نیم سالگی

سلام خاله ها،دایی ها، عمه ها،عموها و همه ها دوستون دارم یه عالمه .4 شنبه من نیم ساله شدم  یعنی همون 6 ماهه.عکس های جدیدم رو واستون می ذارم. 

ببینید چقدر بزرگ شدم  

 

این هم یک عکس دیگه از جشن نیم سالگیم  

 

تازه من 2تا دندون موش موشی هم دارم .تقریبا 1 ماه پیش اولین دندونم در اومد ،10 روزبعدش هم دندون دومم عکس دندونام رو ببینید 

 

بعضی وقت ها هم از خوشحالی و ذوقم جیغ بنفش می زنم .این هم عکس جیغم  

 

ولی در کل شیطونم ببینید: 

 

 

  

الان می ام می خورمتون

  

ما اینیم دیگه

 

حالا همه بگید خدا به داد مامانت برسه   

از محبت همتون سپاسگزارم(عاششقتونم)  

تا بعد بای بای

نظرات 9 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ق.ظ http://elham2155.blogsky.com

سلام مامان مهسا
خوبی؟
به به چه مامان خوبی که تولد نیم سالگی میگیره
راستشو بگو تولد نیم سالگی یا پایان مرخصی؟

راستی مامان مهسا رفتی سر کار؟
خوش باشی
ممنون از عکسای قشنگت

خاله فروغ سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

عزیزم تولدت نیم سالگیت مبارک .ایشااله خودم با ماهک جونم بیاییم تولد صد سالگیت.
خیلی موش و خوردنی شدی
روزی چند بار بهت سر میزنم

مامان ماهک چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ق.ظ

چقدر رنگ بنفش بهش میاد
توی یکی از عکسا انگار داره علامت ویکتوری نشون میده

مهسا چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

خاله الهام سلام
تو خوبی؟
خاله جون سر کار اومدن که جشن نداره .خودت که بهتر اوضاع رو می دونی
آره خاله ازاول دی اومدم سر کار.

مهسا چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

خاله فروغ عزیز ممنون ُان شالله از همین الان دعوتید واسه ۱۰۰ سال دیگه.البته شما که احتیاج به دعوت ندارید.عزیزی ماهکم رو هم یه عالمه دوست بدارم.خواهر بزرگمه بوس بوس

سمیه شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ

فدات شم عزیزم. بوووووووووس

عرفان و نگار سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ

گوگولی خیلی دوست داریم سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

مهسا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ

قربون نگار و عرفان عزیزم.منم شما رویه عالمه دوست بدارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد